خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

شرکت ایرانکس با مجوز حمل و نقل با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه حمل کالا توسط وانت ، نیسان و کامیونت درسطح حومه تهران وکلیه شهرستانهای سراسر ایران با هزینه و تعرفه های مناسب و کارشناسی شده آماده خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد .
با نگاهی گذرا و کلی به شرایط کنونی جامعه در خواهیم یافت که با توجه به مشکلات عدیده معیشتی در کلان شهر ها از قبیل ازدحام ترافیک خودروها که به تبع آن آلودگی صوتی ، آلودگی هوا و مشکلات روحی روانی ایجاد می کند و همچنین از طرفی مشغله کاری زیاد که عدم زمان کافی را برای پرداختن به کارهای روزمره (شخصی و اداری ، دریافت و ارسال کالا جابجایی بار و اثاثیه و … ) را در پی دارد ، همگی زمان و هزینه زیادی را متحمل می شود و در نهایت آرامش و سلامتی را از ما سلب می کنند .
با هدف ارتقاء سطح کیفی حمل کالاهای تجاری و غیر تجاری و در اختیار داشتن کارپردازان و مدیران حرفه ای و مجرب خود شبانه روز در تلاشیم تا با خدماتی نوین و متنوع متناسب بانیاز روز جامعه ، راه حلی به منظور کم کردن حجم ترددهای غیر ضروری در سطح کشور ارائه دهیم و در نهایت کاهش ترافیک و دغدغه های روزمره و بالابردن سطح رضایت و آرامش شما هموطنان گرامی را فراهم آوریم.
این شرکت می کوشد تا با توکل به خداوند متعال و حمایت و مساعدت شما عزیزان که در پیشرفت هرچه بهتر خدمات ما سهیم بوده اید در جهت تعالی و سرفرازی میهن عزیزمان ایران گام بردارد.

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برخی از بارها باید تحت دمای خاصی جابه جا شوند مانند اقلام دارویی ، مواد غذایی ، گوشت ، سبزیجات و ... 

این گونه بارها را توسط ماشین های یخچالدار جابه جا می نمایند و حفظ دما با وجود یخچال در این جابه جایی ها یک مزیت محسوب می شود .

حمل بار ایرانکس با داشتن تجربه و استفاده از رانندگان مجرب در خصوص حمل و نقل یخچالدار این اطمینان را به مشتریان می دهد که بارهای آن ها را سالم به مقصد می رساند .

نرخ کرایه ماشین های یخچالدار نسبت به سایر وسایل نقلیه بیش تر است زیرا این گونه ماشین ها به دلیل روشن بودن یخچال سوخت بیش تری مصرف می نمایند .

برای اطلاع از نرخ کرایه ماشین های یخچالدار در شرکت ایرانکس با شماره تلفن دفتر مرکزی این شرکت تماس بگیرید و از تعرفه ماشین های یخچالدار به صورت به روز آگاه شوید .



  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

رانندگان عزیزی که به صورت بین شهری و جاده ای فعالیت می نمایند ، برای دریافت کارت هوشمند خودروی خود باید یک سری اقدامات لازم را انجام دهند . چون دستورالعمل لزوم داشتن کارت هوشمند خودرو از امسال اجرایی می شود و برای رانندگانی که دارای کارت هوشمند نیستند بارنامه صادر نمی شود و پلیس راه موظف به توقف خودرو می شود .

مدارک لازم برای صدور کارت هوشمند رانندگان برون شهری :

-  کمترین مدرک تحصیلی افراد باید داشتن مدرک تحصیلی پنجم دبستان باشد .

- افرادی که فاقد مدرک تحصیلی هستند به مدت شش ماه از این تاریخ فرصت دارند تا نسبت به دریافت کارت هوشمند خود اقدام نمایند .

انجمن صنفی به افرادی که به دنبال اخذ کارت هوشمند خود هستند دستور داده که ابتدا باید فرم معرفی به انجمن صنفی را از باربری هایی که از آن ها بار می گیرند دریافت نمایند و بعدا با مراجعه به انجمن صنفی وانت بار برون شهری ، ابتدا کارت تردد و سپس کارت هوشمند خود را دریافت نمایند .

وانت بار ایرانکس 


  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

حمل گوشت و فر آورده های گوشتی ، حمل انواع سبزیجات ، حمل بارهای منجمد و فاسد شدنی و ... توسط انواع ماشین های یخچالدار مانند نیسان ، تریلی ، کامیون و ترانزیت با درجه دمای معین زیر صفر و بالای صفر انجام می شود .

شرکت های حمل بار با توجه به نوع محموله های باربری از انواع نیسان ، کامیون ، تریلی ، ترانزیت و ... استفاده می کنند .

این شرکت ها برای ارائه خدمات حمل کالای شما از شهری به شهر دیگر آماده خدمت رسانی هستند .

ماشین های یخچالدار با توجه به این که یخچال ها از سوخت بیش تری مصرف می نمایند نرخ و تعرفه آن ها نسبت به سایر وسایل نقلیه بیش تر است .

باربری نیسان یخچادار ایرانکس با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود  اقدام به حمل و نقل با ماشین یخچالدار در کلیه سطوح کشور و به صورت بین المللی نیز نموده است .


  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

وانت بار در سهروردی

سهروردی یکی از خیابان هایی است که در منطقه 7 شهر تهران واقع شده است که از محدوده پل سید خندان آغاز می شود و به خیابان بهار شیراز منتهی می شود .

باربری تهران ایرانکس به صورت یک شرکت شبانه روزی در مناطق سهروردی شمالی و جنوبی آماده خدمت رسانی به مشتریان خود در این منطقه می باشد.

کارکنان این مجموعه در تلاش هستند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند .

با توجه به مشغله کاری و ساعات کاری زیاد ممکن است که در هر ساعت از شبانه روز اقدام به اسباب کشی نمایید . این شرکت کلیه خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد .

برای رفع تمامی نیازهای باربری خود در این منطقه می توانید با این شرکت تماس حاصل فرمایید و بر اساس نیازهای خود از خدمات وانت و نیسان با بهترین قیمت استفاده نمایید .

این شرکت علاوه بر تضمین سلامت کالا زمان دقیق تحویل مرسولات را نیز اعلام می نماید .

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

حمل انواع بار یخچالی ، مواد غذایی فاسد شدنی ، مواد لبنی ، گوشت و فرآورده های گوشتی و حمل انواع گل و گیاه توسط ماشین های یخچالدار صورت می گیرد .

شرکت وانت بار ایرانکس به منظور ارتقاء خدماتش در سطح کشور اقدام به حمل و نقل با ماشین یخچالدار نموده است . 

نرخ کرایه در باربری ماشین های یخچالدار به صورت کارشناسی شده و منصفانه هم برای مشتری و هم برای راننده است . 

البته هزینه این گونه ماشین ها نسبت به سایر ماشین های حمل بار بیش تر است زیرا به دلیل وجود یخچال سوخت بیش تری مصرف می نمایند .

این شرکت با داشتن تجربه و بهره بردن از رانندگان با تجربه در خصوص حمل و نقل یخچالدار با پیشگیری از خسارات ناشی از تغییرات دما این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که کالای آن ها را سالم به مقصد مورد نظر می رساند .

باربری نیسان یخچالدار


  • hamlebar hamlebar