خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

شرکت ایرانکس با مجوز حمل و نقل با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه حمل کالا توسط وانت ، نیسان و کامیونت درسطح حومه تهران وکلیه شهرستانهای سراسر ایران با هزینه و تعرفه های مناسب و کارشناسی شده آماده خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد .
با نگاهی گذرا و کلی به شرایط کنونی جامعه در خواهیم یافت که با توجه به مشکلات عدیده معیشتی در کلان شهر ها از قبیل ازدحام ترافیک خودروها که به تبع آن آلودگی صوتی ، آلودگی هوا و مشکلات روحی روانی ایجاد می کند و همچنین از طرفی مشغله کاری زیاد که عدم زمان کافی را برای پرداختن به کارهای روزمره (شخصی و اداری ، دریافت و ارسال کالا جابجایی بار و اثاثیه و … ) را در پی دارد ، همگی زمان و هزینه زیادی را متحمل می شود و در نهایت آرامش و سلامتی را از ما سلب می کنند .
با هدف ارتقاء سطح کیفی حمل کالاهای تجاری و غیر تجاری و در اختیار داشتن کارپردازان و مدیران حرفه ای و مجرب خود شبانه روز در تلاشیم تا با خدماتی نوین و متنوع متناسب بانیاز روز جامعه ، راه حلی به منظور کم کردن حجم ترددهای غیر ضروری در سطح کشور ارائه دهیم و در نهایت کاهش ترافیک و دغدغه های روزمره و بالابردن سطح رضایت و آرامش شما هموطنان گرامی را فراهم آوریم.
این شرکت می کوشد تا با توکل به خداوند متعال و حمایت و مساعدت شما عزیزان که در پیشرفت هرچه بهتر خدمات ما سهیم بوده اید در جهت تعالی و سرفرازی میهن عزیزمان ایران گام بردارد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

وانت بار در سهروردی

سهروردی یکی از خیابان هایی است که در منطقه 7 شهر تهران واقع شده است که از محدوده پل سید خندان آغاز می شود و به خیابان بهار شیراز منتهی می شود .

باربری تهران ایرانکس به صورت یک شرکت شبانه روزی در مناطق سهروردی شمالی و جنوبی آماده خدمت رسانی به مشتریان خود در این منطقه می باشد.

کارکنان این مجموعه در تلاش هستند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند .

با توجه به مشغله کاری و ساعات کاری زیاد ممکن است که در هر ساعت از شبانه روز اقدام به اسباب کشی نمایید . این شرکت کلیه خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد .

برای رفع تمامی نیازهای باربری خود در این منطقه می توانید با این شرکت تماس حاصل فرمایید و بر اساس نیازهای خود از خدمات وانت و نیسان با بهترین قیمت استفاده نمایید .

این شرکت علاوه بر تضمین سلامت کالا زمان دقیق تحویل مرسولات را نیز اعلام می نماید .

  • ۹۸/۰۲/۱۰
  • hamlebar hamlebar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی