خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

شرکت ایرانکس با مجوز حمل و نقل با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه حمل کالا توسط وانت ، نیسان و کامیونت درسطح حومه تهران وکلیه شهرستانهای سراسر ایران با هزینه و تعرفه های مناسب و کارشناسی شده آماده خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد .
با نگاهی گذرا و کلی به شرایط کنونی جامعه در خواهیم یافت که با توجه به مشکلات عدیده معیشتی در کلان شهر ها از قبیل ازدحام ترافیک خودروها که به تبع آن آلودگی صوتی ، آلودگی هوا و مشکلات روحی روانی ایجاد می کند و همچنین از طرفی مشغله کاری زیاد که عدم زمان کافی را برای پرداختن به کارهای روزمره (شخصی و اداری ، دریافت و ارسال کالا جابجایی بار و اثاثیه و … ) را در پی دارد ، همگی زمان و هزینه زیادی را متحمل می شود و در نهایت آرامش و سلامتی را از ما سلب می کنند .
با هدف ارتقاء سطح کیفی حمل کالاهای تجاری و غیر تجاری و در اختیار داشتن کارپردازان و مدیران حرفه ای و مجرب خود شبانه روز در تلاشیم تا با خدماتی نوین و متنوع متناسب بانیاز روز جامعه ، راه حلی به منظور کم کردن حجم ترددهای غیر ضروری در سطح کشور ارائه دهیم و در نهایت کاهش ترافیک و دغدغه های روزمره و بالابردن سطح رضایت و آرامش شما هموطنان گرامی را فراهم آوریم.
این شرکت می کوشد تا با توکل به خداوند متعال و حمایت و مساعدت شما عزیزان که در پیشرفت هرچه بهتر خدمات ما سهیم بوده اید در جهت تعالی و سرفرازی میهن عزیزمان ایران گام بردارد.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

محله نارمک در شهر تهران واقع شده است . این منطقه به صد میدان معروف است . میدان نبوت که در این منطقه در گذشته به هفت حوض معروف بوده ، به عنوان یک میدان اصلی و تجاری در این منطقه به حساب می آید .

این منطقه از محله های قدیمی شهر تهران است که در قدیم به آن ده نارمک می گفتند .

شرکت حمل بار ایرانکس فعالیت خود را در این منطقه آغاز نموده است و آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در این منطقه می باشد .

این شرکت به افرادی که در جستجوی یک ماشین مناسب برای حمل و جابه جایی وسایل خودشان هستند مشاوره رایگان می دهد تا وسیله نقلیه مناسب خود را بیابند .

این شرکت دارای مجوز از اتحادیه است و شما می توانید مشکلات خود در خصوص شرکت های باربری را با اتحادیه در میان بگذارید .


  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

حمل انواع مواد غذایی ، مواد منجمد و نیمه منجمد ، حمل لبنیات و مواد پروتئینی ، گوشت و فر آورده های گوشتی توسط ماشین های یخچالدار صورت می گیرد .

شرکت ایرانکس به عنوان بهترین شرکت باربری در شهر تهران در زمینه حمل انواع مواد یخچالی فعالیت می کند .

این شرکت در سطح کشور و به صورت بین الملل اقدام به حمل و نقل با ماشین یخچالدار نموده است .

همچنین این مجموعه به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که تمام کالاهای یخچالی را در دمای مناسب نگهداری نماید و سالم به مقصد برساند .

هزینه حمل با این گونه ماشین ها نسبت به سایر وسایل نقلیه بیش تر است چون این ماشین ها نسبت به سایر وسایل نقلیه سوخت بیش تری مصرف می نمایند .

                                                                              باربری نیسان یخچالدار 


  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

سهروردی یکی از خیابان هایی است که در منطقه هفت شهر تهران قرار گرفته است . این منطقه از محدوده پل سید خندان آغاز می شود و به خیابان بهار شیراز منتهی می شود .

وانت بار ایرانکس به صورت یک وانت بار شبانه روزی در سهروردی شمالی و جنوبی آماده خدمت رسانی می باشد .

با توجه به پر اهمیت بودن زمان در کار جابه جایی و حمل و نقل ، تمامی کارکنان این شرکت همیشه در تلاش هستند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند .

شما عزیزان برای رفع تمامی نیازهای باربری خود می توانید با شرکت ایرانکس تماس بگیرید و بر اساس نیاز خود می توانید از خدمات این مجموعه استفاده نمایید .

این شرکت تمامی قیمت ها را به صورت کاشناسی شده ارائه می دهد و در طول مدت جابه جایی بارها را بیمه می کند .

  • hamlebar hamlebar