خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

شرکت ایرانکس با مجوز حمل و نقل با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه حمل کالا توسط وانت ، نیسان و کامیونت درسطح حومه تهران وکلیه شهرستانهای سراسر ایران با هزینه و تعرفه های مناسب و کارشناسی شده آماده خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد .
با نگاهی گذرا و کلی به شرایط کنونی جامعه در خواهیم یافت که با توجه به مشکلات عدیده معیشتی در کلان شهر ها از قبیل ازدحام ترافیک خودروها که به تبع آن آلودگی صوتی ، آلودگی هوا و مشکلات روحی روانی ایجاد می کند و همچنین از طرفی مشغله کاری زیاد که عدم زمان کافی را برای پرداختن به کارهای روزمره (شخصی و اداری ، دریافت و ارسال کالا جابجایی بار و اثاثیه و … ) را در پی دارد ، همگی زمان و هزینه زیادی را متحمل می شود و در نهایت آرامش و سلامتی را از ما سلب می کنند .
با هدف ارتقاء سطح کیفی حمل کالاهای تجاری و غیر تجاری و در اختیار داشتن کارپردازان و مدیران حرفه ای و مجرب خود شبانه روز در تلاشیم تا با خدماتی نوین و متنوع متناسب بانیاز روز جامعه ، راه حلی به منظور کم کردن حجم ترددهای غیر ضروری در سطح کشور ارائه دهیم و در نهایت کاهش ترافیک و دغدغه های روزمره و بالابردن سطح رضایت و آرامش شما هموطنان گرامی را فراهم آوریم.
این شرکت می کوشد تا با توکل به خداوند متعال و حمایت و مساعدت شما عزیزان که در پیشرفت هرچه بهتر خدمات ما سهیم بوده اید در جهت تعالی و سرفرازی میهن عزیزمان ایران گام بردارد.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شهرک صنعتی گلگون به عنوان یکی از مهمترین شهرک های صنعتی واقع در شهر یار است . مهمترین مزایای مجتمع صنعتی گلگون دسترسی آسان آن به اتوبان همت و آزادگان است .

 باربری شهرک صنعتی گلگون به عنوان یکی از بهترین و نزدیکترین و ارزان ترین باربری ها در شهرک صنعتی گلگون است . 

این باربری علاوه بر فعالیت در امر باربری در شهر ک صنعتی گلگون در شهرک های صنعتی دیگر که جز شهرک های صنعتی شهریار هستند فعالیت دارد مثل شهرک صنعتی ملارد و صفادشت و شهرک صنعتی سیمین دشت و ...

وانت بار ایرانکس و وانت بار شهرک صنعتی گلگون جهت ارسال بارو انتقال کالا ها از شهرک صنعتی گلگون به سایر شهرستانها اغلب از خودروی نیسان استفاده می کند.

 


  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

حمل اثاثیه منزل تهرانسر و خدمات اتوبار تهرانسر به شهرستان از جمله سرویس های ماست.شما می توانید با اطمینان خاطر از خدمات شرکت حمل بار ایرانکس استفاده کنید.اغلب سوالاتی که در مورد باربری غرب تهران پرسیده می شود این است که هزینه باربری و حمل اثاثیه منزل تهرانسر چقدر است؟

هزینه باربری از تهرانسر به سایر نقاط تهران بر اساس ساعت محاسبه می شود و به صورت زیر است:

هزینه کارگر به ازای سه ساعت:35 هزار

هزینه باربری به ازای سه ساعت:130-170 هزار


  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

وانت بار پونک یا نیسان بار پونک مختص حمل بار از غرب و شمال غرب تهران به سراسر ایران.

در واقع خدمات وانت بار شهرک غرب ودر کل وانت بار غرب تهران نیز جز خدمات باربری ایرانکس محسوب می شود.

برای اطلاع از نرخ کرایه وانت بار تهران که شامل وانت بار محدوده پونک و وانت تلفنی پونک و وانت بار ارزان و وانت بار غرب تهران با مسئول کارشناسان حمل بار تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ کرایه وانت بار تهران می توانید به سایت حمل بار ایرانکس مراجعه کنید و اطلاعات دقیق را در یافت کنید. 

  • hamlebar hamlebar