خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

شرکت ایرانکس با مجوز حمل و نقل با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه حمل کالا توسط وانت ، نیسان و کامیونت درسطح حومه تهران وکلیه شهرستانهای سراسر ایران با هزینه و تعرفه های مناسب و کارشناسی شده آماده خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد .
با نگاهی گذرا و کلی به شرایط کنونی جامعه در خواهیم یافت که با توجه به مشکلات عدیده معیشتی در کلان شهر ها از قبیل ازدحام ترافیک خودروها که به تبع آن آلودگی صوتی ، آلودگی هوا و مشکلات روحی روانی ایجاد می کند و همچنین از طرفی مشغله کاری زیاد که عدم زمان کافی را برای پرداختن به کارهای روزمره (شخصی و اداری ، دریافت و ارسال کالا جابجایی بار و اثاثیه و … ) را در پی دارد ، همگی زمان و هزینه زیادی را متحمل می شود و در نهایت آرامش و سلامتی را از ما سلب می کنند .
با هدف ارتقاء سطح کیفی حمل کالاهای تجاری و غیر تجاری و در اختیار داشتن کارپردازان و مدیران حرفه ای و مجرب خود شبانه روز در تلاشیم تا با خدماتی نوین و متنوع متناسب بانیاز روز جامعه ، راه حلی به منظور کم کردن حجم ترددهای غیر ضروری در سطح کشور ارائه دهیم و در نهایت کاهش ترافیک و دغدغه های روزمره و بالابردن سطح رضایت و آرامش شما هموطنان گرامی را فراهم آوریم.
این شرکت می کوشد تا با توکل به خداوند متعال و حمایت و مساعدت شما عزیزان که در پیشرفت هرچه بهتر خدمات ما سهیم بوده اید در جهت تعالی و سرفرازی میهن عزیزمان ایران گام بردارد.

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بلواز ابوذر از خیابان پیروزی شروع می شود و پایانش به سه راه افسریه ختم می شود و از وسط این منطقه رودخانه ای می گذرد که این منطقه را تقسیم بندی کرده است . 

جابه جایی و اسباب کشی امری است که هر کسی یکبار در زندگی خود آن را تجربه کرده است مثلا بسیاری از افراد برای دسترسی به امکانات از شهرهای دیگر به تهران نقل مکان می کنند یا بسیاری از افراد در داخل شهر از نقطه ایی به نقطه دیگر جابه می شوند در این صورت نیاز دارند از خدمات شرکتهای حمل بار استفاده کنند . 

اگر قصد اسباب کشی دارید یا اگر می خواهید در منطقه بلوار ابوذر از یک نقطه به نقطه دیگر نقل مکان کنید و جابه جا شوید از وانت بار بلوار ابوذر استفاده کنید و این باربری خدمات خود را در زمینه باربری برون شهری و درون شهری به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ارائه می دهد . 


  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

هزینه حمل بار با وانت به عوامل مختلفی مانند مسافت و زمان و تعداد کارگران برای جابه جایی وسایل و اثاثیه بستگی دارد . 

- زمان :هرچه زمانی که برای ارسال و جابه جایی بارها و اثاثیه صرف شود بیشتر باشد در این صورت هزینه نیز بیشتر می شود . 

-مسافت :از عوامل تاثیر گذار در تعرفه و نرخ کرایه وانت بارها در تهران  است .هر چه مسیری که قرار است طی شود طولانی تر باشد ،هزینه ای که برای باربری باید پرداخت شود نیز بیشتر می شود .

-تعداد کارگران:کرایه کارگران به ازای هر سه ساعت محاسبه می شود .در صورت اضافه شدن به این مدت هزینه اضافی دریافت می شود . 


  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

شهر ری یکی از مناطق قدیمی شهر تهران می باشد که در منطقه 20 شهر تهران قرار گرفته است  . شهر ری از شمال به تهران و از شرق به شهرستان ورامین و از جنوب به شهرستان قم و از غرب به شهرستان اسلامشهر متصل می شود . 

وانت بار شهر ری تمامی مناطق پیرامون شهر ری را در بر می گیرد و کسانی که در منطقه 20 تهران و اطراف شهر ری زندگی می کنند و دنبال یک شرکت باربری خوب برای حمل اثاثیه خود هستند می توانند از خدمات شرکت حمل بار ایرانکس استفاده کنند . 


  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

استان تهران به عنوان یکی از  قطب های صنعتی دارای شهرکهای صنعتی زیادی می باشد که مشغول فعالیت در صنایع مختلفی می باشند. 

در این قسمت از مقاله لیست برخی از شهرکهای صنعتی تهران را  خدمت شما عرض می کنیم:

.شهرک صنعتی پایتخت :این شهرک در جاده تهران گرمسار قرار گرفته است 

شهرک صنعتی پرند :10 کیلومتر بعد از شهر رباط کریم جنوبی قرار گرفته است و در زمینه ساخت قطعه برای خودروها و برق و الکترونیک فعالیت می کند.در صورتی که نیاز به پایانه رباط کریم دارید می توانید از خدمات وانت بار در منطقه شهرک صنعتی پرند استفاده کنید .

.شهرک صنعتی پیشوا:این شهرک  بعد از دو راهی شریف آباد به سمت پیشوا قرار گرفته است 

شهرک صنعتی خاوران :برای حمل بار به مبدا یا مقصد شهر ک صنعتی خاوران می توانید از باربری های مجاز که خدمات حمل بار ارائه می دهند کمک بگیرید. 

ایرانکس خدمات متنوع و مختلفی در امر باربری شهرکهای صنعتی خاوران و شمس آباد و پیشوا ارائه می دهد و همواره تلاش خود را می کند که بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند. 

 


  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

استفاده از اسنپ مزایایی دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود :

-در هزینه و زمان صرفه جویی می شود . 

-می توان هزینه را به صورت نقدی یا آنلاین پرداخت کرد .

-مسافران می توانند آدرس های منتخب خود در اپلیکیشن ذخیره کنند .

-24 ساعت شبانه روز پشتیبانی دارد .

وانت بار اسنپ در بسیاری از شهرهای ایران فعالیت می کند . یشتر از سه سال از آغاز فعالیت اسنپ در ایران می گذرد و امروزه در نزدیک به 60 شهر بزرگ و کوچک آماده خدمت رسانی می باشد . نرم افزار موبایل اسنپ برای کاربران اندروید و ios در دسترس است . بعد از اینکه از نرم افزار اسنپ استقبال شد شرکت ایرانکس اقدام به ارائه این خدمات نمود  .

  • hamlebar hamlebar