خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

شرکت ایرانکس با مجوز حمل و نقل با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه حمل کالا توسط وانت ، نیسان و کامیونت درسطح حومه تهران وکلیه شهرستانهای سراسر ایران با هزینه و تعرفه های مناسب و کارشناسی شده آماده خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد .
با نگاهی گذرا و کلی به شرایط کنونی جامعه در خواهیم یافت که با توجه به مشکلات عدیده معیشتی در کلان شهر ها از قبیل ازدحام ترافیک خودروها که به تبع آن آلودگی صوتی ، آلودگی هوا و مشکلات روحی روانی ایجاد می کند و همچنین از طرفی مشغله کاری زیاد که عدم زمان کافی را برای پرداختن به کارهای روزمره (شخصی و اداری ، دریافت و ارسال کالا جابجایی بار و اثاثیه و … ) را در پی دارد ، همگی زمان و هزینه زیادی را متحمل می شود و در نهایت آرامش و سلامتی را از ما سلب می کنند .
با هدف ارتقاء سطح کیفی حمل کالاهای تجاری و غیر تجاری و در اختیار داشتن کارپردازان و مدیران حرفه ای و مجرب خود شبانه روز در تلاشیم تا با خدماتی نوین و متنوع متناسب بانیاز روز جامعه ، راه حلی به منظور کم کردن حجم ترددهای غیر ضروری در سطح کشور ارائه دهیم و در نهایت کاهش ترافیک و دغدغه های روزمره و بالابردن سطح رضایت و آرامش شما هموطنان گرامی را فراهم آوریم.
این شرکت می کوشد تا با توکل به خداوند متعال و حمایت و مساعدت شما عزیزان که در پیشرفت هرچه بهتر خدمات ما سهیم بوده اید در جهت تعالی و سرفرازی میهن عزیزمان ایران گام بردارد.

طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استان زنجان در شمال غربی ایران قرار گرفته است . حمل و ارسال بار در این منطقه بسیار زیاد است . شرکت های باربری بسیاری در پایانه باربری زنجان فعالیت می کنند .

شرکت وانت بار تهران - زنجان با هدف رضایت مشتریان خود، در پایانه باربری زنجان فعالیت گسترده دارد . 

برای اینکه بخواهید باری را از تهران به زنجان حمل کنید یا بالعکس، کافی است که با شرکت وانت بار ایرانکس تماس بگیرید و درباره مرسولات خود توضیح دهید و از آن ها مشاوره لازم را دریافت کنید . 

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

نرخ کرایه وانت بار به عوامل مختلفی بستگی دارد .

- زمان : هر چه زمانی که برای ارسال بار صرف می شود بیشتر شود، هزینه کرایه وانت بار نیز بیشتر می شود .

- مسافت : اگر مسافتی که برای حمل بار قرار است طی شود طولانی تر و ناهموارتر شود ، هزینه ی پرداختی نیز بیشتر می شود. 

- تعداد کارگر: هزینه کارگر و هزینه نیسان از هم جداست . هزینه کارگر به ازای هر سه ساعت محاسبه می شود و در صورتی که به زمان بیشتری نیاز باشد ، به ازای هر ساعت هزینه اضافی دریافت می شود .

وانت بار ایرانکس کلیه خدمات اسباب کشی و بسته بندی لوازم منزل را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان ارائه می دهد.

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

چالوس یکی از شهرهای استان مازندران است . جاده چالوس یکی از مهمترین راه های اتصال به شمال است . این جاده از استان البرز شروع می شود و به چالوس در استان مازندران ختم می شود .

شهرهای شمالی به دلیل داشتن آب و هوای مطبوع ، مسافران زیادی را به خود جذب می کنند و به همین دلیل جاده های شمال در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ هستند .

افرادی که نیاز به باربری برای ارسال و حمل بار خود از تهران به شهرهای شمالی دارند باید به دلایل ذکر شده در بالا با وانت بار مورد نظر خود تماس بگیرند و سرویس خود را زودتر رزرو کنند. 

افرادی که در محدوده تهران - چالوس نیازمند حمل بار هستند کافی است که با وانت بار ایرانکس تماس بگیرند و از خدمات این شرکت استفاده کنند.

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

گاهی اوقات لازم است اسباب و اثاثیه خود را از خانه ای به خانه دیگر یا از شهری به شهر دیگر انتقال دهید . این امر نیاز به تخصص و مهارت دارد تا وسایل و اثاثیه دچار آسیب نشوند .

در حمل و جابجایی تلویزیون به ویژه ال سی دی یا ال ای دی باید بسیار دقت شود . در این مقاله نکاتی در رابطه با جابجایی تلویزیون بیان می شود .

- اولین کاری که در حمل تلویزیون باید انجام دهید این است که کابل ها و سیم ها را از تلویزیون جدا کنید .

- لبه های تلویزیون بسیار آسیب پذیر هستند و برای محافظت از آن ها از پارچه های نرم استفاده کنید .

- پایه ی تلویزیون بسیار حساس است . برای اینکه ضربه یا آسیبی به پایه وارد نشود آن را داخل پارچه جداگانه بپیچید.


                                                                 نرخ کرایه وانت بار بین شهری 

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

شهرستان نظر آباد در قسمت جنوب غربی استان البرز واقع شده است . این شهرستان به دلیل این که در نزدیکی جاده ترانزیت و آزاد راه تهران - تبریز قرار گرفته ، باعث شده است که به عنوان قطب صنعتی شناخته شود . 
شرکت ایرانکس برای آن دسته از افرادی که مشغول فعالیت در شهرک صنعتی نظرآباد هستند باربری با عنوان وانت بار شهرک صنعتی نظر آباد ، در این منطقه ایجاد کرده است تا افراد راحت تر بتوانند وسایل و اثاثیه خود را جابجا کنند.
این باربری با توجه به تخصص و سابقه خود، انواع خدمات اتوبار را به افراد ساکن در منطقه شهرک صنعتی نظر آباد ارائه می دهد .

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰
خیابان سهروردی در منطقه 7 تهران واقع شده است و از محدوده پل سید خندان آغاز می شود و به خیابان بهار شیراز ختم می شود .
باربری سهروردی به صورت یک باربری شبانه روزی در سهروردی شمالی و جنوبی فعالیت می کند .
با توجه به اینکه مشغله کاری همشهریان در شهر تهران بسیار زیاد است ممکن است برخی از افراد بخواهند در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به اسباب کشی کنند. افراد ساکن در منطقه سهروردی می توانند با خیال راحت، کلیه خدمات اسباب کشی را به این شرکت بسپارند . 



  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

ونک محله ای است که در شمال غربی تهران واقع شده است . این محله از شمال به بزرگراه نیایش، از جنوب به بزرگراه همت ،از شرق به خیابان نلسون ماندلا و از غرب به بزرگراه کردستان ختم می شود . 

باربری ونک، خدمات اتوبار و باربری خود را در محدوده میدان ونک انجام می دهد . 

وانت بار منطقه 3 تهران در حمل و جابجایی اثاثیه منزل،لوازم شرکت ها و ادارات به وسیله کامیون و وانت، خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد . 

تمامی خودروهایی که از شرکت ایرانکس برای بارگیری اعزام می شوند مجهز به پتو و موکت هستند . 

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰
نرخ کرایه نیسان بار بستگی به عوامل زیادی مانند زمان ،مسیر ،تعداد ماشین برای حمل بار و تعداد کارگر برای حمل وسایل و اثاثیه دارد . 
زمان:هرچه زمان بالاتر برود در این صورت نرخ کرایه نیسان بار و وانت بار نیز بالاتر می رود . 
مسیر :هر چه مسیر طولانی تر شود هزینه نیز بیشتر می شود .
تعداد کارگر جهت حمل وسایل :هزینه کارگر به صورت جداگانه و به ازای سه ساعت کار محاسبه می گردد و در صورتی که نیاز به ساعت کاری بیشتر یا تعدا کارگر بیشتری باشد ،به ازای هر ساعت مبلغ اضافی دریافت می شود . 
همه موارد ذکر شده در بالا بر هزینه باربری تاثیر می گذارد. افراد می توانند با توجه به بودجه خود، وانت بار مناسب برای حمل اثاثیه و وسایل خود را انتخاب کنند . 

  • hamlebar hamlebar