خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

شرکت ایرانکس با مجوز حمل و نقل با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه حمل کالا توسط وانت ، نیسان و کامیونت درسطح حومه تهران وکلیه شهرستانهای سراسر ایران با هزینه و تعرفه های مناسب و کارشناسی شده آماده خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد .
با نگاهی گذرا و کلی به شرایط کنونی جامعه در خواهیم یافت که با توجه به مشکلات عدیده معیشتی در کلان شهر ها از قبیل ازدحام ترافیک خودروها که به تبع آن آلودگی صوتی ، آلودگی هوا و مشکلات روحی روانی ایجاد می کند و همچنین از طرفی مشغله کاری زیاد که عدم زمان کافی را برای پرداختن به کارهای روزمره (شخصی و اداری ، دریافت و ارسال کالا جابجایی بار و اثاثیه و … ) را در پی دارد ، همگی زمان و هزینه زیادی را متحمل می شود و در نهایت آرامش و سلامتی را از ما سلب می کنند .
با هدف ارتقاء سطح کیفی حمل کالاهای تجاری و غیر تجاری و در اختیار داشتن کارپردازان و مدیران حرفه ای و مجرب خود شبانه روز در تلاشیم تا با خدماتی نوین و متنوع متناسب بانیاز روز جامعه ، راه حلی به منظور کم کردن حجم ترددهای غیر ضروری در سطح کشور ارائه دهیم و در نهایت کاهش ترافیک و دغدغه های روزمره و بالابردن سطح رضایت و آرامش شما هموطنان گرامی را فراهم آوریم.
این شرکت می کوشد تا با توکل به خداوند متعال و حمایت و مساعدت شما عزیزان که در پیشرفت هرچه بهتر خدمات ما سهیم بوده اید در جهت تعالی و سرفرازی میهن عزیزمان ایران گام بردارد.

طبقه بندی موضوعی

۲۳ مطلب در دی ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وانت بار تهران – وانت بار تهران و نیسان بار تهران – وانت بار تهران به

شهرستان – نیسان بار تهران شهرستان – نیسان بار تهران – وانت تلفنی تهران – وانت بار غرب تهران – وانت بار شمال تهران – وانت بار تهران – وانت بار تهران – وانت تلفنی تهران

وانت بار تهران بزرگترین و معتبرترین گروه حمل و نقل در تهران

وانت بار تهران با سرویس دهی و حمل بار به تمام نقاط تهران- ایران وشهرستانها-حمل بار به شهرستان با وانت نیسان

وانت تلفنی تهران با نرخ اتحادیه

وانت بار تهران با مجوز طرح ترافیک تهران

حمل بار با انواع وانت بار پیکان و وانت بار نیسان

وانت بار تهران متخصص در حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل و لوازم اداری-گاوصندوق-پیانو-سایدبای ساید

جهت رفاه حال شهروندان گرامی مناطق ذیل تحت پوشش مستقیم گروه وانت بار تهران میباشد

شمال تهران : وانت بار تهران الهیه ، وانت بار تهران تجریش ، وانت بار تهران کامرانیه ، وانت بار تهران پاسداران ،وانت بار تهران زعفرانیه ،وانت بار تهران قیطریه ،وانت بار تهران ولنجک ،وانت بار تهران ونک ، وانت بار تهران ملاصدرا ، وانت بار شیخ بهائی ،وانت بار تهران کردستان

 غرب تهران : وانت بار شهرک غرب ، وانت بارسعادت آباد ،وانت بار تهران کوی نصر(گیشا)، یوسف آباد ، جلال آل احمد ، شهرک ژاندارمری ،وانت بار تهران مرزداران ، شهرآرا ، صادقیه(آریاشهر)، بلوار فردوس ، آیت اله کاشانی ، باغ فیض ، پونک ، سردار جنگل ، وانت بار تهران جنت آباد ، شهران ، دهکده المپیک ، شهرک راه آهن

وانت بار تهران حمل بار همه روزه به تمام:

مناطق مرکزی ایران : وانت بارتهران اراک ،وانت بار تهران اصفهان ،وانت بار تهران قزوین ،وانت بار تهران قم ، وانت بار تهران کرج ، وانت بار تهران سمنان
شمال ایران:وانت بار تهران رشت،وانت بار تهران ساری،وانت بار تهران شمال،وانت بار تهران رامسر،وانت بار تهران آمل،وانت بار تهران بابل،وانت بار تهران لاهیجان،وانت بار تهران گرگان،وانت بار تهران اردبیل
غرب ایران : وانت بار تهران همدان ،وانت بار تهران کرمانشاه ، وانت بار تهران خرم آباد ،وانت بار تهران ارومیه ،وانت بار تهران سنندج ،وانت بار تهران تبریز ،وانت بار تهران زنجان
شرق ایران : وانت بار تهران کرمان ،وانت بار تهران مشهد ،وانت بار تهران یزد ،وانت بار تهران بیرجند ،وانت بار تهران بجنورد ، وانت بار تهران زاهدان
جنوب ایران : وانت بار تهران اهواز ،وانت بار تهران بندرعباس ،وانت بار تهران بوشهر ،وانت بار تهران شیراز

ارائه خدمات حمل و نقل کالای تهران شهرستان به مراکز دولتی و خصوصی اعم از حمل و نقل کالای تجاری ، مواد اولیه ،کالای ساختمانی ، مواد شوینده ، ماشین آلات ، وسایل نقلیه ، اثاثیه منزل ، کالاهای کشاورزی ، کالای انفورماتیک ، کالای صنعتی ، کالای فراورده های نفتی ، کالای شبکه ای و مخابراتی ، کالای صادراتی ، کالای وارداتی ، کالای نمایشگاه ها و نمایشگاهی ،کالای اداری ، کالای کارخانه ها و کارگاه ها ، کالای گمرکی و کانتینر به کلیه شهرهای ایران و کلیه نقاط مرزی

وانت بار تهران با سرویس دهی به تمام نقاط تهران وشهرستانها

– انواع وانت پیکان و وانت نیسان

وانت بار تهران متخصص در حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل و لوازم اداری-گاوصندوق-پیانو-سایدبای ساید

جهت رفاه حال شهروندان گرامی مناطق ذیل تحت پوشش مستقیم گروه وانت بار تهران میباشد

شمال تهران :

الهیه ، تجریش ، کامرانیه ، پاسداران ، زعفرانیه ، قیطریه ، ولنجک ،ونک ، ملاصدرا ، شیخ بهائی ، کردستان

 غرب تهران :

شهرک غرب ، سعادت آباد ، کوی نصر(گیشا)، یوسف آباد ، جلال آل احمد ، شهرک ژاندارمری ، مرزداران ، شهرآرا ، صادقیه(آریاشهر)، بلوار فردوس ، آیت اله کاشانی ، باغ فیض ، پونک ، سردار جنگل ، جنت آباد ، شهران ، دهکده المپیک ، شهرک راه آهن

وانت بار تهران حمل بار همه روزه به تمام :

مناطق مرکزی ایران : تهران اراک ،تهران اصفهان ،تهران قزوین ،تهران قم ، تهران کرج ، تهران سمنان
شمال ایران:تهران رشت،تهران ساری،تهران شمال،تهران رامسر،تهران آمل،تهران بابل،تهران لاهیجان، تهران گرگان،تهران اردبیل
غرب ایران : تهران همدان ، تهران کرمانشاه ، تهران خرم آباد ، تهران ارومیه ، تهران سنندج ، تهران تبریز ، تهران زنجان
شرق ایران : تهران کرمان ، تهران مشهد ، تهران یزد ، تهران بیرجند ، تهران بجنورد ، تهران زاهدان
جنوب ایران : تهران اهواز ، تهران بندرعباس ، تهران بوشهر ، تهران شیراز

مطالب مشابه : وانت بار تهران , نیسان بار تهران , وانت بار غرب تهران , وانت بار شمال تهران , وانت بار تهران , وانت تلفنی تهران

Tags: 



حمل بار

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

حمل بارهای سنگین و فوق سنگین

از ابتدای دهه ۴۰ کشور رو به صنعتی شدن می رفت و لازمه صنعت در مرحله اول نیروی برق است. برای تکمیل نیروی برق در تهران نیروگاه شهریار ساخته شد. برنده مناقصه، یک شرکت آمریکای به نامی جنرال الکتریک بود و سنگین ترین بار آن یک دستگاه ترانسفورماتور به وزن تقریبی ۱۰۰ تن بود. در آن زمان در کل کشور ایران وسیله حمل برای چنین محموله ای وجود نداشت، فقط یک بنگاه کرایه جرثقیل به نام امدادی وجود داشت که آن هم فقط یک دستگاه تریلر کمرشکن با ظرفیت حمل بار به وزن ۳۰ الی ۴۰ تن را داشت. آن ترانس را از خرمشهر حمل کردند و به تهران رساندند. پیمانکار حمل نیروگاه، شخصی بود به نام آقای سامی ژوزف. ایشان از جمله برادران آسوری بود و مرد بسیار خوش گذرانی بود که زن و بچه هم نداشت. همیشه یک میز در کاباره میامی به نام خودش داشت که هر شب مهمان های خارجی اش را به آن جا دعوت می کرد. یکی از اتفاقات مهم هم این بود که وزارت دارایی اداره مالیات بر درآمد کشور از کاباره میامی تمام صورت حساب های چند ماه آقای سامی ژوزف را می گیرد و به استناد آن برای آقای سامی ژوزف پیش آگهی با رقم بسیار بالای مالیاتی می فرستند و به این طریق بساط آقای سامی ژوزف در آن کاباره جمع می شود. پس از حمل آن ترانس همین طور حمل بارهای سنگین شروع شد، بخصوص در ساخت خط لوله کشی گاز IGAT1  که می بایستی کمپرسورهای سنگین به وزن ۳۰۰ تن تعبیه کنند. شرکت «آنرپوز» فرانسوی یک دستگاه بوژی ۱۰محورِ ساختِ کارخانه «شولد» با دو کِشنده ی مخصوص ماک را از فرانسه و آمریکا وارد کرد، پس از حمل کمپرسورهای بید بلند، آن بوژی را شرکت ستی خرید و اولین شرکتی بود که در ایران بوژی دار شد. پس از یک سال در مناقصه حمل تجهیزات تصفیه خانه بیدبلند برنده مناقصه شرکت های «لوانت اکسپرس» با شرکت «یونی ترانس» شدند. یک دستگاه بوژی ۱۲محور از آلمان وارد کردند که پس از اتمام قرارداد، شرکت یونی ترانس ۵۰% دیگر آن بوژی را خرید. و سپس به موازات ازدیاد ورود بارهای سنگین و فوق سنگین، شرکت های حمل ونقل و یا افراد علاقمند به مسائل حمل ونقل، بوژی های مختلف و با محورهای متفاوت را خریدند و به کشور آوردند. در این رابطه فقط مسأله بوژی ها مطرح نبوند بلکه تقسیم بار بر روی هر محور بوژی مطرح بود. برای بوژی ها هر محور ۸چرخ ۱۸تن تعیین شده بود و در محور بندرعباس تا انار هر محور ۵/۱۲تن بود که این خود مسأله بزرگی بود، تا آن که با گشودن راه بندرعباس از طریق لار محدودیت ۵/۱۲تن محور از بین رفت.

در حال حاضر شرکت ستی با داشتن ۲۴۰محور بوژی و وسایل حمل  بارهای سنگین مقام اول را در کشور دارد و سپس شرکت «ایران دانا» در حدود ۱۰۰ محور بوژی دارد و همین طور حمل ونقل «فخار» و «وزین بار» که ۱۰۰ محور بوژی دارند. بعد از این ها اکثر شرکت ها زیر ۱۰۰ محور بوژی دارند و جوابگوی تمام بارهای بسیار سنگین کارخانجات پتروشیمی و پالایشگاه ها و نیروگاه ها هستند و در ضمن در کشورهای عراق، ترکمنستان، ازبکستان هم فعالیت دارند.


حمل بار

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

اغلب ما می دانیم که تقریبا امروزه نمیتوان کسی را یافت که نیاز به دانستن کرایه نیسان وانت پیدا نکرده باشد. تقریبا تمامی مردم برای حمل بارهای خود بی درنگ با یک تماس تلفنی به کرایه یک نیسان یا وانت میپردازند تا بر اساس بررسی و استعلام ارزانترین قیمت کرایه بار از باربری های مربوطه ، مشکل خود را در جابجایی اسباب و وسایل و حمل بار برطرف نمایند. خودروهای مناسب و مطمئن با رانندگانی شایسته و قابل اعتماد نگرانی های شما را به هنگام حمل هرگونه بار با صرف کمترین هزینه و وقت کاهش می دهند .

نرخ حمل و نقل بار از تهران به شهرستان ها بستگی به روز در هفته،شرایط آب و هوا ، فاصله مکانی به کیلومتر و نوع بار و نوع وسیله ی حمل بار میباشد.
به عنوان مثال در
شرایط خاص مثل اعیاد و مراسم مذهبی و باستانی، ممکن است با تغییر تعرفه باربری مواجه شویم.
در جاده هایی که صعب العبور و کوهستانی هستند نیز به علت سختی حمل بار و افزایش زمان یا تاخیر و توقف های احتمالی در حین مسیر ، افزایش قیمت کرایه خواهیم داشت.
درزمانهایی که برخی جاده های پر رفت و آمد، ترافیک شدیدی دارند، مثل تعطیلات خاص در جاده های شمالی یا اتفاقاتی نظیر زلزله کرمانشاه و شهر ها و استانهای زلزله زده که منجر به ترافیک شدید در راههای منتهی به این مکانها شده بود، نرخ حمل بار به آن شهرستان افزایش خواهد یافت . البته ناگفته نماند که برخی  از مردم جامعه این موضوع افزایش نرخ کرایه  از طرف باربری ها را نوعی سوء استفاده از طرف رانندگان و صاحبان باربری می دانند ولی باید این مطلب را خاطر نشان کنیم که این نوع برداشت از طرف مردم در اغلب موارد یک نوع سوء برداشت و عدم اطلاع از شرایط و معضلات باربری و جاده ها در شرایط ذکر شده می باشد . چراکه باربری ها در تلاش هستند تا با ارائه سرویس باکیفیت و ارزان ، مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند و اصلا نمیخواهند که با اعلام کرایه بیشتر تعداد سفارشات و مشتریان خود را کاهش دهند . اگر کمی منصفانه و عمیق تر به موضوع نگاه کنیم و در چنین شرایطی خود را جای راننده یا متصدی صدور بارنامه که همان صاحبان باربری هستند بگذاریم ، به احتمال زیاد حق را به آنها داده و دیگر دچار سوء برداشت نخواهیم شد . البته این موارد را می توان در اصناف و خدمات دیگر نیز در شرایط خاص مشاهده کرد . امروزه بنگاه ها و شرکتهای بزرگ حمل و نقل کشور که حتی برندشان زبان زد خاص و عام هست نیز در شرایط خاص جهت ارائه خدمات به مشتریان خود افزایش قیمت دارند ، شرکتهایی نظیر اسنپ ، تپسی ، کارپینو و غیره . اغلب ما شاهد آن هستیم که در برخی از ساعات روز که حجم ترافیک بالایی در سطح شهر ایجاد می شود نرخ و تعرفه حمل و نقل مسافر درون شهری اسنپ و تپسی که با تعرفه پایینتری نسبت به دیگر رغبا فعالیت می کنند  نیز به میزان چشمگیری افزایش پیدا می کند و این موضوع به صورت سیستماتیک در برنامه های اجرایی مالی این شرکتها اعمال می شود . امیدواریم که با دانستن این مطالب در زمان استعلام قیمت ها از طرف شرکت های حمل و نقل باربری و حتی مسافر بری درون شهری و بین شهری ، بتوانیم عادلانه و منطقی تر قضاوت و تصمیم گیری نماییم.
برای اطلاع از کرایه نیسان وانت بین شهری و نرخ کرایه حمل بار ایرانکس به صفحه لیست قیمت مراجه کنید.


حمل بار

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

شرکت کاراپست در سال ۲۰۰۷ میلادی تاسیس گردید و شهرت خود را مدیون کیفیت مطلوب خدمات و قیمتهای مناسب خود میداند.
کاراپست اولین شرکت حمل سریع هوایی ایرانی بوده که با ارائه سریعترین و مطمئن ترین خدمات حمل و نقل داخلی و بین المللی و رعایت استانداردهای لازم در اکسپرس در تمامی کشورها فعالیت دارد.

شبکه جهانی کارا پست که متشکل از حرفه ای ترین افراد در زمینه حمل و نقل بین الملل می باشد ما را به عنوان یکی از بهترین شرکتهای خدمات حمل ونقل کالا در سراسر ایران بزرگ مطرح کرده است.

کاراپست با ارائه خدماتی متفاوت در اکسپرس و حمل هوایی بارهای سنگین و حجیم، کیفیت و اطمینان را در عرصه بین الملل به ارمغان آورده است.

کاراپست با به کارگیری تکنولوژی پیشرفته شما عزیزان را قادر به پیگیری لحظه به لحظه مرسولات خود از طریق وب سایت کاراپست مینماید. تمامی اطلاعات و نام تحویل گیرنده بسته به محض تحویل در وب سایت ما قابل مشاهده میباشد.

حمل سریع بین الملل

کاراپست با ارائه سریعترین خدمات در زمینه حمل سریع کالاهای وارداتی و صادراتی بهترین راه حل ها را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

مرسولات شما در بیش از ۲۲۰ کشور جهان از درب محل فرستنده دریافت و به درب محل گیرنده تحویل داده میشود.

سیستم پیگیری اینترنتی کاراپست در هر لحظه امکان دسترسی شما را به اطلاعات و آخرین تغییرات در طول مسیر حرکت مرسولات امکان پذیر مینماید .

حمل سریع مرسولات خروجی

ارسال مدارک

کاراپست با ارائه سرویسی مطمئن و سریع به بیش از ۲۲۰ کشور – ارسال مدارک ارزشمند شما را به درب محل گیرنده تضمین مینماید. تنها با یک کلیک در وب سایت ما میتوانید از آخرین وضعیت مرسولات خود مطلع شده و در صورت وجود هرگونه ابهام با تماس با امور مشتریان از خدمات پیگیری تلفنی استفاده و از وضعیت آن مطمئن شوید.

ارسال بسته(غیر مدارک)

مرسولات پس از دریافت از درب محل فرستنده به دقت بسته بندی شده و جهت تحویل به مقصد نهایی کد گذاری و ارسال میگردد. شما میتوانید از این سرویس جهت ارسال نمونه کالا و یا تحویل سریع کالا های کم حجم خود استفاده نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره محدودیت ها و قوانین مربوط به نوع کالاهای ارسالی به کشورهای مختلف با کاراپست تماس حاصل فرمایید..

حمل سریع مرسولات ورودی

این سرویس جهت حمل سریع مرسولات وارداتی شما طراحی گردیده است.
تنها با ارسال یک ایمیل برای ما و پر کردن اطلاعات مربوط به بار در فرم مخصوص . مرسولات ورودی شما را از درب محل فرستنده در هر کشور دریافت کرده ،از گمرک ایران ترخیص و به درب محل گیرنده تحویل میگردد. فرم درخواست حمل سریع مرسولات ورودی را با یک تماس از امور مشتریا ن دریافت و درخواست حمل خود را وارد نمایید .

حمل هوایی بار سنگین

با بهره گیری از شبکه جهانی خود در بیش از ۱۵۰ کشور جهان، حمل کالای حجیم واداتی و یا صادراتی شما در کوتاه ترین زمان تا درب محل گیرنده امکان پذیر میباشد.

کالای شما با هر وزن و ابعادی با بهترین کیفیت در هر نقطه از جهان به گیرنده تحویل داده خواهد شد.

حمل بار هوایی

خدمات حمل بار هوایی سنگین این امکان را فراهم آورده که کالای وارداتی و یا صادراتی شما از هرکشور جهان با بهره مندی از سرویس بزرگترین شرکتها ی حمل و نقل طرف قرارداد با کاراپست و توسط تیم مجرب و متخصصین حمل هوایی انجام و در کوتاه ترین زمان تحویل گردد .

خدمات حمل هوایی کاراپست:

  • دریافت از درب محل فرستنده و تحویل به درب محل گیرنده.
  • دریافت از درب محل فرستنده وتحویل در فرودگاه مقصد.
  • دریافت از فرودگاه مبدا و تحویل درب به درب محل گیرنده.
  • دریافت کالا از فرودگاه مبدا تا فرودگاه مقصد.

خدمات ویژه حمل هوایی بار سنگین: حمل مجدد کالا از مقصد میانی به مقصد نهایی

حمل هوایی از مقصد میانی این امکان را به شما میدهد که درصورت نیاز کالای خود ابتدا به یکی از کشورهای همسایه وارد نموده و پس از انجام عملیات مورد نظر (مونتاز- تغییرات در کالا) مجددا محموله را به مقصد نهایی وارد نمایید.


حمل بار

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

ایرانکس قدیمی ترین و در عین حال به صرف ترین باربری حمل بار وانت نیسان و کامیونت بین شهری است که پس از سالها تلاش و تجربه مفید در  این زمینه ، اکنون زمان آن رسیده است که با افتخار و سربلندی رزومه درخشان خدمات خود را به اطلاع تمامی مردم کشور عزیزمان ایران برساند تا از این پس به جز مشتریان عزیز استان تهران ، شاهد افزایش روز افزون هموطنان گرامی در هر نقطه از کشور پهناورمان ایران باشیم . لازم به ذکر است ایرانکس جهت قبول سفارش حمل بار توسط وانت نیسان از تمام نقاط ایران ، فعالیت گسترده ای را پیش گرفته و با وجود تعداد راننده های کثیر خود در تهران و شهرستان اقدام به سرویس معکوس یا مکان سوم نموده است.

سرویس معکوس : دریافت سفارش و حمل بار از کلیه شهرستان های سراسر ایران به تهران .

سرویس مکان سوم : دریافت سفارش از دفتر تهران (مکان اول ) ، بارگیری از شهری دیگر به عنوان مبدا  ( مکان دوم ) و تحویل آن بار در شهری دیگر به عنوان مقصد ( مکان سوم )

ارسال کالا و بار از شهری به شهری دیگر ، نیاز به مدیریت هوشمندانه و تجربه کافی در این زمینه دارد و ایرانکس می کوشد تا از بکارگیری کادری مجرب و کارآمد ، با توجه به موقعیت مکانی مبدا و مقصد سفارش و همچنین اطلاع کامل از اخبار آب و هوای جاده ای ، مدیریت زمان بارگیری و تحویل بار و همچنین تضمین سلامت کالای مشتریان عزیز را اساس و اولویت هدف خود قرار دهد .

مشتریان گرامی : جهت دریافت سفارشات خود کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته و پس از ارائه اطلاعات کافی ( نوع کالا  ، وزن کالا ، ابعاد کالا ، مکان و زمان بارگیری ، مکان و زمان تخلیه بار ، ارزش بار و میزان مبلغ مندرج در بارنامه و همچنین استعلام قیمت نهایی بارنامه ) سفارش خود را ثبت نمایید و از این مرحله به بعد کلیه روند سفارش خود و کنترل و مدیریت تمامی امور محموله  را به تیم ایرانکس بسپارید و با خیال آسوده یک جابجایی مطمئن و مقرون به صرفه همراه با کیفیتی مطلوب را با ما تجربه نمایید.

جهت اطلاع از نرخ کرایه های وانت نیسان تهران به شهران  به قسمت لیست قیمت مراجعه فرمایید و در صورت استعلام نرخ کرایه خدمات معکوس و مکان سوم  با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


حمل بار

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

از ابتدای دهه ۴۰ کشور رو به صنعتی شدن می رفت و لازمه صنعت در مرحله اول نیروی برق است. برای تکمیل نیروی برق در تهران نیروگاه شهریار ساخته شد. برنده مناقصه، یک شرکت آمریکای به نامی جنرال الکتریک بود و سنگین ترین بار آن یک دستگاه ترانسفورماتور به وزن تقریبی ۱۰۰ تن بود. در آن زمان در کل کشور ایران وسیله حمل برای چنین محموله ای وجود نداشت، فقط یک بنگاه کرایه جرثقیل به نام امدادی وجود داشت که آن هم فقط یک دستگاه تریلر کمرشکن با ظرفیت حمل بار به وزن ۳۰ الی ۴۰ تن را داشت. آن ترانس را از خرمشهر حمل کردند و به تهران رساندند. پیمانکار حمل نیروگاه، شخصی بود به نام آقای سامی ژوزف. ایشان از جمله برادران آسوری بود و مرد بسیار خوش گذرانی بود که زن و بچه هم نداشت. همیشه یک میز در کاباره میامی به نام خودش داشت که هر شب مهمان های خارجی اش را به آن جا دعوت می کرد. یکی از اتفاقات مهم هم این بود که وزارت دارایی اداره مالیات بر درآمد کشور از کاباره میامی تمام صورت حساب های چند ماه آقای سامی ژوزف را می گیرد و به استناد آن برای آقای سامی ژوزف پیش آگهی با رقم بسیار بالای مالیاتی می فرستند و به این طریق بساط آقای سامی ژوزف در آن کاباره جمع می شود. پس از حمل آن ترانس همین طور حمل بارهای سنگین شروع شد، بخصوص در ساخت خط لوله کشی گاز IGAT1  که می بایستی کمپرسورهای سنگین به وزن ۳۰۰ تن تعبیه کنند. شرکت «آنرپوز» فرانسوی یک دستگاه بوژی ۱۰محورِ ساختِ کارخانه «شولد» با دو کِشنده ی مخصوص ماک را از فرانسه و آمریکا وارد کرد، پس از حمل کمپرسورهای بید بلند، آن بوژی را شرکت ستی خرید و اولین شرکتی بود که در ایران بوژی دار شد. پس از یک سال در مناقصه حمل تجهیزات تصفیه خانه بیدبلند برنده مناقصه شرکت های «لوانت اکسپرس» با شرکت «یونی ترانس» شدند. یک دستگاه بوژی ۱۲محور از آلمان وارد کردند که پس از اتمام قرارداد، شرکت یونی ترانس ۵۰% دیگر آن بوژی را خرید. و سپس به موازات ازدیاد ورود بارهای سنگین و فوق سنگین، شرکت های حمل ونقل و یا افراد علاقمند به مسائل حمل ونقل، بوژی های مختلف و با محورهای متفاوت را خریدند و به کشور آوردند. در این رابطه فقط مسأله بوژی ها مطرح نبوند بلکه تقسیم بار بر روی هر محور بوژی مطرح بود. برای بوژی ها هر محور ۸چرخ ۱۸تن تعیین شده بود و در محور بندرعباس تا انار هر محور ۵/۱۲تن بود که این خود مسأله بزرگی بود، تا آن که با گشودن راه بندرعباس از طریق لار محدودیت ۵/۱۲تن محور از بین رفت.

در حال حاضر شرکت ستی با داشتن ۲۴۰محور بوژی و وسایل حمل  بارهای سنگین مقام اول را در کشور دارد و سپس شرکت «ایران دانا» در حدود ۱۰۰ محور بوژی دارد و همین طور حمل ونقل «فخار» و «وزین بار» که ۱۰۰ محور بوژی دارند. بعد از این ها اکثر شرکت ها زیر ۱۰۰ محور بوژی دارند و جوابگوی تمام بارهای بسیار سنگین کارخانجات پتروشیمی و پالایشگاه ها و نیروگاه ها هستند و در ضمن در کشورهای عراق، ترکمنستان، ازبکستان هم فعالیت دارند.


حمل بار

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

تاریخچه حمل و نقل شهری :

در قرن هیجدهم میلادی حمل و نقل بار و مسافر اغلب در مسیرهای شهری و بین شهری با گاری و یا حیوانات انجام می گرفت که با مشکلات زیادی همچون دزدان و یا بیماری مسافران روبرو بود و مهم تر آنکه سفرهای سیاحتی – زیارتی و یا تجاری اغلب چند روزه و یا گاهاً چند ماهه طی می شد که سالمندان همچنان خاطرات خود را اینگونه آغاز خواهند کرد که در سفر مشهد چندین روز در مسیر بودیم .

با انقلاب صنعتی و تاثیرات شگرف آن بر علوم ، سهم صنعت حمل و نقل از این تحول ایجاد موتورهای بخار بود . ایجاد این نوع موتور با ایجاد ریلهای چوبی در حمل و نقل شهری همگام گردید و اولین بار در شهر لندن پایه گذاری شد .

سرعت در حمل و نقل افزایش یافته و حداکثر سرعت آن به ۳۵ کیلومتر در ساعت رسید و می توانست ۱۵ مسافر را جابجا نماید .

مرحله بعد بهینه سازی موتورها با اختراع موتورهای احتراقی بود که یکی از عجایب زمان خود بشمار می رفت . پس از اختراع موتورهای احتراقی اتومبیل های شخصی به زندگی شهر نشینی وارد شد و سمت و سوی حمل و نقل را به سوی خود سوق داد . اما حرکت خودروهای شخصی نیازمند قوانین خاص خود بود که به مرور زمان این قوانین تشکیل و بهینه گردید .

با توجه به دست ساز بودن اتومبیل های شخصی تعداد کمی از آنها سفارش داده شده بودند و قیت بالایی  داشت اما با توجه باینکه تسهیلات زیادی نسبت به کالسکه و درشکه های اولیه داشت از آن استقبال شد . اولین اتومبیل در لندن ساخته شد و بالاجبار معابر و گذرها تغییر کرد و بازار روز تقاضای ساخت اتومبیل های عمومی با قیمت پایین تر و گنجایش مسافر بیشتر را به کارخانه اولیه اتومبیل سازی دادند و این مهم صورت گرفت .

در قرن نوزدهم ایران مورد توجه به روسها و اروپائی ها قرار گرفت و با توجه به چاه های نفت آن تصمیم به سرمایه گذاری در ایران نمودند که صنعت حمل و نقل نیز جزء سرمایه گذاری آنان بود و با توجه به میزان کرایه ، سودآوری و زیر ساختهای حمل و نقل توجیه اقتصادی آن را رد کرد به همین دلیل اتوبوس مذکور به یکی از تجار ایرانی به نام معین التجار فروخته شد .

معین التجار پس از انقلاب مشروطه اتوبوس خود را به تهران آورد و با کرایه هر نفر ۳ شاهی مشغول به کار گردید پس از مدتی تقاضا برای استفاده از اتوبوس افزایش یافته و در چند سال بعد چندین اتوبوس توسط تجار مختلف وارد تهران گردید و در امر حمل و نقل مسافر مشغول به کار گردید .

اتوبوسها با توجه به طی مسافت از اروپا تا ایران مستهلک می گردید ضمناً هزینه حمل و نقل بالاتر را طلب می نمود این مشکلات باعث پایه گذاری صنعت اتومبیل سازی در ایران گردید .

براین اساس صنایع مونتاژ خودرو برای اولین بار در شهرهای تبریز – رشت و تهران آغاز به فعالیت نمود . این کارخانجات اغلب با مونتاژ قطعات خودرو و ساخت بعضی از قطعات بدنه تاسیس گردید و به مرور زمان دولت ایران به ایجاد صنایع جانبی و زیر ساختها پرداخت .

اولین اتوبوسهای حمل و نقل مونتاژ شده در سال ۱۲۹۰ هجری شمسی در تهران آغاز به کار کرد . در آن سال همچنان تعداد درشکه های فعال در سیستم حمل و نقل حدود ۵۰۰ دستگاه بود و حدود ۵% جابجایی مسافر توسط اتوبوسها انجام می گرفت .

در سال ۱۲۹۸ و در زمان صدارت وثوق الدوله نارضایتی مردم از حمل و نقل عمومی افزایش یافت و دولت مصمم شد با ایجاد یک اداره به سازماندهی و نظم بخشیدن به حمل و نقل شهری بپردازد که پس از مدتها بررسی این اداره در شهرداری ( بلدیه ) پایه گذاری گردید .

شهرداری موظف گردید قوانینی ایجاد نماید تا تسهیلات لازم را برای مسافران ایجاد نماید این قوانین شامل میزان کرایه ها ساعت کارکرد رانندگان و آئین نامه انضباطی بود و اولین گام در این راستا ، دریافت پلاک شناسائی خودرو بود . گام بعد در زمان کریم آقا بوذر جمهری بود که خطوط ناوگان دارای ناظمی گردید تا خطوط را کنترل نماید .

در سال ۱۳۲۰ تعداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شهر تهران کار می کرد که حدود ۹۰ دستگاه بنز بود ۱۰ سال بعد در سال ۱۳۳۰ اتوبوسهای زایس روسی وارد ایران شد که در سال ۱۳۳۱ اجازه فعالیت شرکتهای خصوصی حمل و نقل هم صادر گردید .



حمل بار

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

بهترین باربری های بین شهری تهران کدام باربری ها هستند ؟

ارزانترین وانت بار بین شهری تهران کدام است ؟

بهترین نیسان بار برون شهری تهران کدام است ؟

برترین باربری وانت بار بین شهری از لحاظ کیفیت و هزینه های مناسب کدام است ؟

منصف ترین باربری و وانت بار بین شهری …

قدیمی ترین و با سابقه ترین باربری و وانت بار های بین شهری تهران کدام است ؟

 

این سوالاتی است که اغلب مشتری ها در زمان ارسال بار و یا کالای خود از تهران به شهرستان و یا بالعکس دارند و در چنین شرایطی یکی از دغدغه های آنان شناخت باربری مطمئن و شناخته شده هم از لحاظ هزینه و هم به لحاظ کیفیت و سلامت کار آن است.

حمل ونقل برون شهری عمدتا در حیطه وظایف وزارت راه و ترابری است و این وزرات خانه در تحقق و توسعه وتامین بودجه برای سیستمهای حمل و نقل حول محور سیاست گذاری حمل ونقل ملی نقش اصلی را ایفا میکند . اما در این میان شرکتهای خصوصی هم در زمینه باربری و ارسال کالا به شهرستان  فعالیت های گسترده ای دارند که برخی از آنها بسیار راهبردی و هدفمند عمل می کنند و رضایت اغلب مردم جامعه را به خود جلب کرده اند.

شرکت حمل و نقل ایرانکس با بیش از یک دهه فعالیت و سابقه درخشان در تمامی زمینه های حمل و نقل در نظر دارد تا با همکاری کادر مجرب و متخصص خود در امر باربری و حمل بار توسط خودروهای وانت نیسان ، خاور و کامیون و … از تهران به شهرستان ها و حتی از شهرستان ها به تهران و یا از شهری به شهر دیگر ، اقدام به فعالیت های گسترده با توجه به نیاز روز جامعه کرده است و با اقتدار و پشتکار در جهت خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود ، گامی بزرگ و استوار در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات باربری برداشته است ، نا گفته نماند که هزینه کمتر و کیفیت بالاتر اساس این هدفگذاری عظیم خواهد بود تا در نهایت رضایت و اعتماد مشتریان عزیز را به خود جلب نماید.

باربری بین شهری با باربری های درون شهری تفاوت های زیادی دارد و در این زمینه نیاز به تخصص و مهارت بیشتری نیز دارد.

شناخت کامل جاده ها و آدرس ها در جابجایی بین شهری ، آگاهی کامل از شرایط آب و هوایی ، مسئولیت پذیری و مجرب بودن پرسنل شرکت باربری و رانندگان ، همگی از عواملی است که یک شرکت باربری برون شهری را نسبت به شرکتهای دیگر متمایز می سازد.

باربری ایرانکس در امر حمل بار بین شهری به همراه بیمه نامه معتبر کالای ارسالی ، با قیمت و تعرفه های کاملا منصفانه و مشتری پسند ، آمادگی خود را بیش از یک دهه پیش جهت ارائه خدمات مطلوب خود به مشتریان گرامی اعلام کرده و از این پس نیز با بکار گیری راهکارهای نوین خود سعی در ارتقاء سطح خدمات و افزایش رضایت مشتریان خود می باشد.

حمل کالاهای تجاری ، اداری ، صنعتی و پزشکی و اسباب منازل در دستور کار شرکت باربری ایرانکس است.


حمل بار

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

اغلب ما می دانیم که تقریبا امروزه نمیتوان کسی را یافت که نیاز به دانستن کرایه نیسان وانت پیدا نکرده باشد. تقریبا تمامی مردم برای حمل بارهای خود بی درنگ با یک تماس تلفنی به کرایه یک نیسان یا وانت میپردازند تا بر اساس بررسی و استعلام ارزانترین قیمت کرایه بار از باربری های مربوطه ، مشکل خود را در جابجایی اسباب و وسایل و حمل بار برطرف نمایند. خودروهای مناسب و مطمئن با رانندگانی شایسته و قابل اعتماد نگرانی های شما را به هنگام حمل هرگونه بار با صرف کمترین هزینه و وقت کاهش می دهند .

نرخ حمل و نقل بار از تهران به شهرستان ها بستگی به روز در هفته،شرایط آب و هوا ، فاصله مکانی به کیلومتر و نوع بار و نوع وسیله ی حمل بار میباشد.
به عنوان مثال در
شرایط خاص مثل اعیاد و مراسم مذهبی و باستانی، ممکن است با تغییر تعرفه باربری مواجه شویم.
در جاده هایی که صعب العبور و کوهستانی هستند نیز به علت سختی حمل بار و افزایش زمان یا تاخیر و توقف های احتمالی در حین مسیر ، افزایش قیمت کرایه خواهیم داشت.
درزمانهایی که برخی جاده های پر رفت و آمد، ترافیک شدیدی دارند، مثل تعطیلات خاص در جاده های شمالی یا اتفاقاتی نظیر زلزله کرمانشاه و شهر ها و استانهای زلزله زده که منجر به ترافیک شدید در راههای منتهی به این مکانها شده بود، نرخ حمل بار به آن شهرستان افزایش خواهد یافت . البته ناگفته نماند که برخی  از مردم جامعه این موضوع افزایش نرخ کرایه  از طرف باربری ها را نوعی سوء استفاده از طرف رانندگان و صاحبان باربری می دانند ولی باید این مطلب را خاطر نشان کنیم که این نوع برداشت از طرف مردم در اغلب موارد یک نوع سوء برداشت و عدم اطلاع از شرایط و معضلات باربری و جاده ها در شرایط ذکر شده می باشد . چراکه باربری ها در تلاش هستند تا با ارائه سرویس باکیفیت و ارزان ، مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند و اصلا نمیخواهند که با اعلام کرایه بیشتر تعداد سفارشات و مشتریان خود را کاهش دهند . اگر کمی منصفانه و عمیق تر به موضوع نگاه کنیم و در چنین شرایطی خود را جای راننده یا متصدی صدور بارنامه که همان صاحبان باربری هستند بگذاریم ، به احتمال زیاد حق را به آنها داده و دیگر دچار سوء برداشت نخواهیم شد . البته این موارد را می توان در اصناف و خدمات دیگر نیز در شرایط خاص مشاهده کرد . امروزه بنگاه ها و شرکتهای بزرگ حمل و نقل کشور که حتی برندشان زبان زد خاص و عام هست نیز در شرایط خاص جهت ارائه خدمات به مشتریان خود افزایش قیمت دارند ، شرکتهایی نظیر اسنپ ، تپسی ، کارپینو و غیره . اغلب ما شاهد آن هستیم که در برخی از ساعات روز که حجم ترافیک بالایی در سطح شهر ایجاد می شود نرخ و تعرفه حمل و نقل مسافر درون شهری اسنپ و تپسی که با تعرفه پایینتری نسبت به دیگر رغبا فعالیت می کنند  نیز به میزان چشمگیری افزایش پیدا می کند و این موضوع به صورت سیستماتیک در برنامه های اجرایی مالی این شرکتها اعمال می شود . امیدواریم که با دانستن این مطالب در زمان استعلام قیمت ها از طرف شرکت های حمل و نقل باربری و حتی مسافر بری درون شهری و بین شهری ، بتوانیم عادلانه و منطقی تر قضاوت و تصمیم گیری نماییم.


حمل بار

منبع : باربری ایرانکس www.iranexco.com

  • hamlebar hamlebar
  • ۰
  • ۰

یاتا IATA؛

سر واژه عبارات انگلیسی International Air Transport Association) انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی.

سازمانی است

بین المللی، متشکل از بسیاری از شرکتهای هواپیمایی که پس از جنگ جهانی دوم و در آوریل ۱۹۴۵ در شهر هاوانا بنیان نهاده شد تا به

حل مسائلی که در اثر گسترش سریع حمل و نقل هوایی به وجود آمده بود بپردازد. این انجمن جایگزین اتحادیه ترافیک هوایی گردید که بعد

از جنگ جهانی اول در سال۱۹۱۹ در شهر لاهه جهت حمل و نقل هوایی منظم بنیان گذاری گردیده بود. یاتا بمنزله پارلمان و شخصیت

جمعی بیش از ۱۱۰ شرکت های هوایی و نماینده آن ها در سازمانهای بین المللی می باشد. یاتا انجمنی است غیر دولتی، بین المللی,

غیرانحصاری و غیرسیاسی با هدفی معلوم و امکان عضویت دلخواه در آن. یاتا در اموری نظیر: استاندارد کردن قیمت ها، بلیت ها، بارنامه

ها و… فعالیت دارد.

اهداف یــــــــــاتــــــــــا

۱٫ توسعه و ترغیب حمل و نقل هوایی ایمن، مرتب و اقتصادی به نفع مردم دنیا، تشویق بازرگانی هوایی و مطالعه مسائل مربوط به آن.

۲٫ ایجاد وسیله و امکان همکاری میان شرکت های هوایی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم دست اندر کار حمل و نقل هوایی بین المللی میباشند.

۳٫ همکاری با سازمان هواپیمایی کشوری بین المللی (ایکائو) و دیگر سازمان های بین المللی.


حمل بار

  • hamlebar hamlebar