خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

شرکت ایرانکس با مجوز حمل و نقل با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه حمل کالا توسط وانت ، نیسان و کامیونت درسطح حومه تهران وکلیه شهرستانهای سراسر ایران با هزینه و تعرفه های مناسب و کارشناسی شده آماده خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد .
با نگاهی گذرا و کلی به شرایط کنونی جامعه در خواهیم یافت که با توجه به مشکلات عدیده معیشتی در کلان شهر ها از قبیل ازدحام ترافیک خودروها که به تبع آن آلودگی صوتی ، آلودگی هوا و مشکلات روحی روانی ایجاد می کند و همچنین از طرفی مشغله کاری زیاد که عدم زمان کافی را برای پرداختن به کارهای روزمره (شخصی و اداری ، دریافت و ارسال کالا جابجایی بار و اثاثیه و … ) را در پی دارد ، همگی زمان و هزینه زیادی را متحمل می شود و در نهایت آرامش و سلامتی را از ما سلب می کنند .
با هدف ارتقاء سطح کیفی حمل کالاهای تجاری و غیر تجاری و در اختیار داشتن کارپردازان و مدیران حرفه ای و مجرب خود شبانه روز در تلاشیم تا با خدماتی نوین و متنوع متناسب بانیاز روز جامعه ، راه حلی به منظور کم کردن حجم ترددهای غیر ضروری در سطح کشور ارائه دهیم و در نهایت کاهش ترافیک و دغدغه های روزمره و بالابردن سطح رضایت و آرامش شما هموطنان گرامی را فراهم آوریم.
این شرکت می کوشد تا با توکل به خداوند متعال و حمایت و مساعدت شما عزیزان که در پیشرفت هرچه بهتر خدمات ما سهیم بوده اید در جهت تعالی و سرفرازی میهن عزیزمان ایران گام بردارد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ایرانکس قدیمی ترین و در عین حال به صرف ترین باربری حمل بار وانت نیسان و کامیونت بین شهری است که پس از سالها تلاش و تجربه مفید در  این زمینه ، اکنون زمان آن رسیده است که با افتخار و سربلندی رزومه درخشان خدمات خود را به اطلاع تمامی مردم کشور عزیزمان ایران برساند تا از این پس به جز مشتریان عزیز استان تهران ، شاهد افزایش روز افزون هموطنان گرامی در هر نقطه از کشور پهناورمان ایران باشیم . لازم به ذکر است ایرانکس جهت قبول سفارش حمل بار توسط وانت نیسان از تمام نقاط ایران ، فعالیت گسترده ای را پیش گرفته و با وجود تعداد راننده های کثیر خود در تهران و شهرستان اقدام به سرویس معکوس یا مکان سوم نموده است.

سرویس معکوس : دریافت سفارش و حمل بار از کلیه شهرستان های سراسر ایران به تهران .

سرویس مکان سوم : دریافت سفارش از دفتر تهران (مکان اول ) ، بارگیری از شهری دیگر به عنوان مبدا  ( مکان دوم ) و تحویل آن بار در شهری دیگر به عنوان مقصد ( مکان سوم )

ارسال کالا و بار از شهری به شهری دیگر ، نیاز به مدیریت هوشمندانه و تجربه کافی در این زمینه دارد و ایرانکس می کوشد تا از بکارگیری کادری مجرب و کارآمد ، با توجه به موقعیت مکانی مبدا و مقصد سفارش و همچنین اطلاع کامل از اخبار آب و هوای جاده ای ، مدیریت زمان بارگیری و تحویل بار و همچنین تضمین سلامت کالای مشتریان عزیز را اساس و اولویت هدف خود قرار دهد .

مشتریان گرامی : جهت دریافت سفارشات خود کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته و پس از ارائه اطلاعات کافی ( نوع کالا  ، وزن کالا ، ابعاد کالا ، مکان و زمان بارگیری ، مکان و زمان تخلیه بار ، ارزش بار و میزان مبلغ مندرج در بارنامه و همچنین استعلام قیمت نهایی بارنامه ) سفارش خود را ثبت نمایید و از این مرحله به بعد کلیه روند سفارش خود و کنترل و مدیریت تمامی امور محموله  را به تیم ایرانکس بسپارید و با خیال آسوده یک جابجایی مطمئن و مقرون به صرفه همراه با کیفیتی مطلوب را با ما تجربه نمایید.

جهت اطلاع از نرخ کرایه های وانت نیسان تهران به شهران  به قسمت لیست قیمت مراجعه فرمایید و در صورت استعلام نرخ کرایه خدمات معکوس و مکان سوم  با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


حمل بار

  • ۹۶/۱۰/۲۵
  • hamlebar hamlebar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی