خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

خدمات حمل و نقل ایرانکس

ایرانکس علاوه بر تضمین سلامت و بیمه حمل کالا ، زمان تحویل مرسولات مشتریان را به مقصد تضمین می نماید .

شرکت ایرانکس با مجوز حمل و نقل با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه حمل کالا توسط وانت ، نیسان و کامیونت درسطح حومه تهران وکلیه شهرستانهای سراسر ایران با هزینه و تعرفه های مناسب و کارشناسی شده آماده خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد .
با نگاهی گذرا و کلی به شرایط کنونی جامعه در خواهیم یافت که با توجه به مشکلات عدیده معیشتی در کلان شهر ها از قبیل ازدحام ترافیک خودروها که به تبع آن آلودگی صوتی ، آلودگی هوا و مشکلات روحی روانی ایجاد می کند و همچنین از طرفی مشغله کاری زیاد که عدم زمان کافی را برای پرداختن به کارهای روزمره (شخصی و اداری ، دریافت و ارسال کالا جابجایی بار و اثاثیه و … ) را در پی دارد ، همگی زمان و هزینه زیادی را متحمل می شود و در نهایت آرامش و سلامتی را از ما سلب می کنند .
با هدف ارتقاء سطح کیفی حمل کالاهای تجاری و غیر تجاری و در اختیار داشتن کارپردازان و مدیران حرفه ای و مجرب خود شبانه روز در تلاشیم تا با خدماتی نوین و متنوع متناسب بانیاز روز جامعه ، راه حلی به منظور کم کردن حجم ترددهای غیر ضروری در سطح کشور ارائه دهیم و در نهایت کاهش ترافیک و دغدغه های روزمره و بالابردن سطح رضایت و آرامش شما هموطنان گرامی را فراهم آوریم.
این شرکت می کوشد تا با توکل به خداوند متعال و حمایت و مساعدت شما عزیزان که در پیشرفت هرچه بهتر خدمات ما سهیم بوده اید در جهت تعالی و سرفرازی میهن عزیزمان ایران گام بردارد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

حمل بار

حمل بار به طرق مختلف و توضیح روشهای رایج آن در جامعه

حمل بار به چهار دسته کلی تقسیم بندی میشود :
1 حمل بار هوایی
2 حمل بار زمینی و جاده ای
3 حمل بار دریایی
4 حمل بار ریلی

حمل بار هوایی :

حمل ونقل هوایی سهم عمده ای در فعالیت تجاری کشورها دارد ،به نحوی که غالبا به عنوان یکی از شاخصه های رشد اقتصادی مردم به حساب می آید. این نوع حمل بارهای تجاری توسط هواپیما های مخصوص انجام میشود که به اصطلاح به آنها کارگو گفته میشود. این نوع بارها توسط هواپیماهای غول پیکر بلوگا یا آنتونف 225 از کشوری به کشور دیگر یا شهری به شهر دیگر ارسال میشوند.
این بارها باز به دو دسته تجاری و غیر تجاری تقسیم بندی میشوند :
بارهایی تجاری
بارهای غیر تجاری
یک بخش حمل بار هم که خدمات حمل بار آنها مخصوص لوازم و اسباب کشی منزل هست و افرادی که قصد مهاجرت یا مسافرت طولانی مدت به کشورهای دیگر را دارند از این روش با خود را ارسال میکنند که در اصطلاح به این نوع بارها که ماهیت تجاری ندارند و نوعی بار خصوصی میباشند فریت بار نامیده میشوند
فوروارد :

فعالیت های فورواردی عبارست از عمل هماهنگی و ترتیب حمل بار یا کالا به یکی از طرق مختلف زمینی ،هوایی ، دریایی و یا ترکیبی از آنها و قبول مسئولیت به موجب طرف قرارداد و صدور بارنامه با شرکتهای طرف قرارداد و اشخاص هستند ،صدور پروفرمای حمل و تمام مراحل جمع آوری کالا ،انبارداری ،بسته بندی ،بیمه بار و انجام تشریفات گمرکی ، توزیع و تحویل بار به مقصد اخذ صورت مجلس کسری یا خسران بار و تمامی تسویه حسابهای طرفهای زیر ربط را انجام میدهند .

 

حمل بار زمینی یا جاده ای :

در واقع به شرکتهای حمل بار ، باربری ها و کلیه شرکتهای حمل و نقل کالا اصلاحا اتوبار گفته می شود.
اتوبار اصولا به شرکتهایی گفته میشود که کالاها را از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال میدهند که این نقل و انتقالات به دو صورت کلی تقسیم بندی میشوند .
1 حمل بار درون شهری
که خدمات انتقال کالا در داخل شهر انجام میشود
2 حمل بار برون شهری
خدمات انتقال کالا به خارج از شهر انجام می پذیرد
به عبارتی دیگر اتوبار یا حمل بار به معنای شرکتهای باربری است که وظیفه این شرکتها ارائه خدمات حمل بار کوچک و خرده بار و بار بزرگ و حجیم را توسط وانت نیسان ، خاور ،خاور بغل باز شو ،خاور روباز ، کامیون تک 10 تن و کامیون جفت 10 چرخ و انواع تریلی و ماشین های حمل بزرگتر برعهده دارند.
یک شرکت حمل بار یا باربری باید از ضریب امنیتی بالایی برخوردار باشد و در انجام کارهای محوله توسط صاحب بار منظم و وقت شناس باشد و از طرفی هزینه یا نرخ کرایه های آن برای مشتریان مقرون به صرفه باشد.
در شرکتهای حمل بار و اتوبار کالا کلیه بارها توسط ماشین های مخصوصی جابه جا میشوند که ماشینهای باربری با توجه به سفارش مشتری و نوع کالا از لحاظ وزن و ابعاد جهت بارگیری انتخاب و ارسال میشوند . در واقع ماشینهای حمل بار به سه گروه کوچک ، بزرگ و خیلی بزرگ تقسیم میشوند.
اوج رقابت در اتوبارها فصل تابستان است که دلیل آن جابجایی و اسباب کشی منازل در این برهه زمانیست.


حمل بار

  • ۹۶/۰۹/۲۸
  • hamlebar hamlebar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی